Overheid in Zeeland

21 januari 2012
De onderzoeksresultaten van het PvdA- / SP-onderzoek:

Slechts 34% van de PvdA-politici is tevreden over de wijze waarop de PvdA het kabinet bestrijdt. 36% is ontevreden en 3 op de 10 van de politici stelt zich bij deze vraag neutraal op. De PvdA-politici zijn in meerderheid (52%) tevreden over hun partijleider. 28% stelt zich neutraal op en 20% van de PvdA-politici is ontevreden.

Een meerderheid van de PvdA- politici is het eens met de kritiek van scheidend voorzitter Lilianne Ploumen dat Job Cohen zichtbaarder zou moeten zijn in de partij. 12% is het hier helemaal mee eens en 42% zegt het met de scheidend voorzitter eens te zijn. 20% is het oneens met Lilianne Ploumen, 7% helemaal mee oneens en 18% stelt zich neutraal op.

Waar de PvdA zijn verdeeldheid etaleert, is de SP zeer eensgezind. 49% van de SP-politici is zeer tevreden over de wijze waarop de eigen partij het kabinet bestrijdt.   -Overheidspanel

Dit bestand is van het type pdf (Acrobat Reader document)  Persbericht TOP-onderzoek (6): Roemer overtreft Cohen op vele fronten (422,55 KB)
Dit bestand is van het type pdf (Acrobat Reader document)  Bijlage persbericht TOP-onderzoek (6): Onderzoeksresultaten PvdA (388,99 KB)
Dit bestand is van het type pdf (Acrobat Reader document)  Bijlage persbericht TOP-onderzoek (6): Onderzoeksresultaten SP (310,69 KB)