Overheid in Zeeland

Gemeente Sluis (Zeeland)

Pagina 1 van 3 (28 resultaten)

Mevr. Marga Vermue-Vermue

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: oktober 2017 (1 maand in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Openbare orde en Veiligheid

Mevr. Samira de Kievit-Minnaert

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: december 2014 (2 jaar, 12 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: De gemeentesecretaris is algemeen directeur van de ambtelijke organisatie en de eerste adviseur van de burgemeester en het college van burgemeester en wethouders. Daarnaast geeft Samira de Kievit-Minnaert als gemeentesecretaris leiding aan de ambtenaren en is eindverantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van de gemeentelijke organisatie in Sluis.

Dhr. Paul Claeijs

Functie: GriffierIn dienst sinds: juni 2003 (14 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Paul Claeijs is raadsgriffier van de gemeenteraad in Sluis. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Sluis en de raadscommissies. Paul Claeijs is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2001 tot 2003 is Paul Claeijs werkzaam bij de voormalige gemeente Sluis-Aardenburg.

Mevr. Patricia de Croock

Functie: Hoofdafdeling
Portefeuille: Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhavingWerkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Publiekszaken, gemeente Sluis.

Dhr. MichaŽl Coppens

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: februari 2010 (7 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: BurgerzakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Michaël Coppens is projectleider KCC (Klant Contact Centrum / publieksbalie) bij de gemeente Sluis.

Dhr. Stefan Theunissen

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: juni 2012 (5 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Stefan Theunissen is projectmanager bij de gemeente Sluis.

Mevr. Lia Flikweert

Functie: RaadslidPolitiek: Lijst Babijn
Oppositie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2014 (3 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Lia Flikweert (Politieke Vereniging Lijst Babijn) 110 voorkeurstemmen.Aanverwant:2010Mevr. Lia Flikweert, Raadslid, CDA Sluis, gemeente Sluis

Mevr. Patricia van de Vijver-van Deursen

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: juni 2016 (1 jaar, 5 maanden in dienst)

Dhr. Wim Huigh

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter D66 (2014-)
Politiek leider D66
Oppositie, aantal zetels: 1
In dienst sinds: mei 2014 (3 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Wim Huigh (D66) 56 voorkeurstemmen.

Dhr. Frank Gijsel

Functie: RaadslidPolitiek: Nieuw Gemeentebelang
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2014 (3 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Frank Gijsel (Nieuw Gemeentebelang) 250 voorkeurstemmen.