Overheid in Zeeland

Gemeente Terneuzen (Zeeland)

Pagina 1 van 5 (46 resultaten)

Mevr. Sandra Huijsman

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: februari 2013 (4 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Sandra Huijsma is coordinator informatievoorziening bij de gemeente Terneuzen.

Mevr. Nicole Baart-van Putte

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: oktober 2009 (8 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: OnderwijsWerkzaamheden bij de Overheid:
Nicole Baart - Van Putte is beleidsmedewerker Maatschappelijke Ontwikkeling (MO) bij de gemeente Terneuzen.
Aanverwant:2007 - 2009Mevr. Nicole Baart - Van Putte, Hoofdafdeling, gemeente Sluis

Mevr. Maarten Molenaar

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: juni 2011 (6 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Economische ZakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Maarten Molenaar is beleidsmedewerker Omgeving & Economie bij de gemeente Terneuzen.

Dhr. Jan Lonink

Functie: BurgemeesterPolitiek: PvdAIn dienst sinds: juli 2003 (14 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Burgemeester Jan Lonink (PvdA) heeft in zijn portefeuille: Voorzitter van het college, Gemeentelijk ambassadeur (inclusief representatie), Openbare orde en veiligheid, Brandweer, Grensoverschrijdende samenwerking, Beleidscoördinatie en Havenzaken

Coalitieperiode 2010-2014
Burgemeester Jan Lonink heeft in zijn portefeuille: openbare orde en veiligheid, brandweer, contacten en verantwoordelijk voor de beleidscoördinatie in de gemeente Terneuzen.

Burgemeester Jan Lonink is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Terneuzen. Jan Lonink is voorzitter van de gemeenteraad, presidium en van het college van B & W.

Jan Lonink is lid van het dagelijks bestuur van het Veiligheidsberaad.

Jan Lonink is lid van de commissie Bestuur en Veiligheid (VNG).
Werkzaamheden bij de Overheid:
In 2000 was Jan Lonink (PvdA) waarnemend burgemeester in de voormalige gemeente Axel.
Aanverwant:2001 - 2003Dhr. Jan Lonink, Burgemeester, PvdA, gemeente Rijssen-Holten1996 - 1998Dhr. Jan Lonink, Waarnemend burgemeester, PvdA, gemeente Noordenveld1989 - 1994Dhr. Jan Lonink, Lid van de 2e kamer, PvdA, Tweede Kamer

Mevr. Saskia de Vries-Beeke

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: juli 2009 (8 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Saskia de Vries - Beeke is communicatieadviseur bij de gemeente Terneuzen.

Dhr. Jan Princen

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: juli 2017 (4 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, Bedrijfsvoering

Dhr. Joost de Jong

Functie: GriffierIn dienst sinds: juli 2013 (4 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Dhr. Joost de Jong is griffier van de gemeenteraad in Terneuzen.

De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Dhr. De Jong is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.

Dhr. Jurgen Smeenk

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: december 2010 (6 jaar, 12 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Jurgen Smeenk is beleidsmedewerker Omgeving & Economie bij de gemeente Terneuzen. Vanaf 2014 is Jurgen Smeenk projectleider Omgeving en Economie.

Dhr. Ab de Feijter

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2008 (9 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Afdelingshoofd Omgeving en Economie.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2008 tot 2013 is Ab de Feijter afdelingshoofd Vergunningen & Handhaving bij de gemeente Terneuzen.

2003-2008
Raadsgriffier, gemeente Terneuzen.

Dhr. Paul van der Meer

Functie: RaadslidPolitiek: TOP/Gemeentebelangen
Coalitie, aantal zetels: 10
In dienst sinds: april 2014 (3 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Paul van der Meer (TOP / GB) 76 voorkeurstemmen.