Gemeente Vlissingen (Zeeland)
Sorteer op: Politiek (oplopend)
Pagina 1 van 5 (44 resultaten)
Dhr. Martin van Vliet
Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: december 2014 (4 jaar, 2 maanden in dienst)Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: De gemeentesecretaris heeft de algehele leiding over het ambtelijk apparaat. En is tevens de eerste raadsman van de burgemeester en het college. De gemeentesecretaris vormt hierdoor de schakel tussen de ambtenaren en het bestuur. Woont de vergaderingen van het college bij. Samen met de burgemeester ondertekent de gemeentesecretaris alle collegebesluiten namens het college van B & W Vlissingen.Werkzaamheden bij de Overheid:
Martin van Vliet is bestuurslid bij de Vereniging van Gemeentesecretarissen (VGS).
Van mei 2014 tot februari 2015 was Martin van Vliet waarnemend gemeentesecretaris.
Dhr. Aart Bos
Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: juli 2009 (9 jaar, 7 maanden in dienst)Portefeuille: Economische ZakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Aart Bos is beleidsmedewerker Economische Zaken (EZ) / havens bij de gemeente Vlissingen. Aanverwant:heden Dhr. Aart Bos, 0, VVD Kamercentrale Zeeland, Provinciale Bestuurders Politieke Partijen
Mevr. Elly Machielse
Functie: DirecteurIn dienst sinds: april 2018 (10 maanden in dienst)Toelichting: Directeur 'Ruimte & Samenleving'.
Dhr. Hans Mulder
Functie: ManagerIn dienst sinds: mei 2003 (15 jaar, 9 maanden in dienst)Toelichting: Strategie, Beleid en Projecten.
Dhr. Rob Schiettekatte
Functie: DirecteurToelichting: Eerste Loco-secretaris en lid van de concernstaf in Vlissingen.
Rob Schiettekatte is lid van de concernstaf.
Dhr. Bart Pouwer
Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: augustus 2009 (9 jaar, 6 maanden in dienst)Portefeuille: Economische ZakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Bart Pouwer is beleidsmedewerker Economische Zaken bij de gemeente Vlissingen.
Mevr. Floor Vermeulen
Functie: GriffierWerkzaamheden bij de Overheid:
Floor Vermeulen is raadsgriffier van de gemeenteraad in Vlissingen.
De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Floor Vermeulen is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.
Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.
Dhr. Jeen Piersma
Functie: ManagerIn dienst sinds: januari 2001 (18 jaar, 1 maand in dienst)Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Publiekszaken.